gokkuss benim kızım gece 7. 8kere uyanıyor ama mama içiyor geri uyuyor açlıktan uyanmadığını biliyorum ama gece beslenmesini de bırakamadık yani 17 aydır sizin soylediginiz gibi kolik bir bebekti bebekken de uyumadı büyüyünce uyur zannettim 17 ay oldu hala deliksiz uyuyamiyoruz gündüz uykuları da zaten 1,5 saat tek uyku yapıyor iki uyku yaptırmaya çalıştım 2,5 saat uyuttum yine aynı ya ne yaparsam yapayım deliksiz aralıksız uyuyamiyoruz