Merhaba, benim balkonum olmadığı için evde çamaşırlar çok zor kuruyordu. Her yerin nem olması da cabası. Bebeğim olacağı için onun da kıyafetleri çabuk kurusun beklemeyelim diye aldık. Zaten önceden kıyafetler kuruyana kadar bir sürü toz topluyordu. İlk bebek kıyafetlerini kuruttum ama yanlış programda kurutmuşum birazcık çekti. Sonra tüm kıyafetleri karma, ütü kuruluğu ve düşük ısı da kurutuyorum hbir şey olmuyor. Yüzde yüz pamuk olan bebek kıyafetleri bile çekmedi. Faydasına gelince. Normalde gğnlerce uğraşacağım çamaşır işini sadece 1 günde bitiriyorum. Paspaslar havlular yumuşacık oluyor. Kıyafetlerde hiç toz olmuyor bunlar benim için yeterli oluyor. Sadece sürekli suyu boşarlt filtreyi temizle derdi oluyor onu da yapıyorsun zaten gözüne gelmiyor. Bence kesinlikle almalısın. Özellikle kışın kullanmaya çok iyi bu arada makinem arçelik. Ben de odaya kurdurdum sadece çalıştırırken odada çok nem oluyor. Pencereyi üstten azıcık açıyorum hemen havalanıyor. Depoyu boşaltmayı unutursanız çıkarırken suyu biraz dökülüyor tam dolduğu için. O yüzden her çalıştırmadan sonra boşaltırsanız rahat edersinzi