zerdil sinir sistemi gelişiyor, duygularını nasıl yönetmesi gerektiğini bilmiyor, o yüzden bu şekilde davranması normal. Bağırmayın, duygularını bastırmayın, sizin sabrınızı zorlamak için yapmıyor. Duygularıyla nasıl başa çıkabileceğini bilmiyor, bir de siz bağrınca ne yaşıyor düşünebiliyor musunuz? Ağlasın, biraz sakinleştiğinde sorun ne oldu neden ağladın ne hoşuna gitmedi ne istedin de ters gitti gibi? Ağlamaya başladığında kucağınızı açın gülümseyerek kendinize çağırın, çocuğunuzun seviyesinde yerde oturun çağırırken, kendini güvende hissettiğinde, ten teması olduğunda rahatlar.