11 aylık bebeğim için fikirlerinizi almak istiyorum kızlar..
Mama alıyor onun yanında ek gıda da veriyorum ama porsiyon konusunda tereddüt ediyorum bir kase ekmekte kattığım çorbayı yiyor acaba doyuyor mu doymuyor mu bazen kafasını çeviriyor bende zorlamıyorum bazen de olsa yemeye devam edecek gibi. Bir kase onu genel anlamda doyurur mu? Birde kaç defa neler veriyorsunuz yazarsanız çok memnun olurum.