Pamukhanim_ Kızlar akşama pizza yapacaktım hamuru yoğurdum buzdolabına baktım kaşar az bakkala da gidemem hava soğuk yağmurlu saat erken ama alamam sanırım akşam eşime söylerim gelirken alır yarına kalsa dolapta bişey olur mu acaba
bebiskoveannesi Pamukhanim_ rica ederim 🌸 güzelce streçle kapatın üstünü arada bi kontrol edin ama şu an saat daha erken ve yarına kadar bekleyecek mayalı da bi hamur taşma falan olmasın ☺️
sarikavun Pamukhanim_ daha iyi mayaya gelir malum soguk ve yavas mayalama denen birsey var. Ben pizza hamuru yaptim mi fazla yapar iki uc gun kahvaltiya bazlama benzeri bisiler yaparim kalan hamurla. 5 gune kadar dolapta kaliyo. Sadece kullanmadan once dolaptan cikartin oda isisina gelsin oyle isleme alin sekil verin.
mihraninannesi010725 Pamukhanim_ ben bilerek bekletiyorum çıkarınca hamur soğuk oluyor açmasıda kolay oluyor pişince hamuru hazır pizza hamuru gibi gevrek oluyor
mihraninannesi010725 Pamukhanim_ ben bilerek bekletiyorum çıkarınca hamur soğuk oluyor açmasıda kolay oluyor pişince hamuru hazır pizza hamuru gibi gevrek oluyor
Pamukhanim_ cLearQueen yarına kalsın artık o zaman canım ya gidelim diye çıktım ama yağmış başlamış geri girdik içeri bide şimdi doğa dışarı çıkınca girmek bilmez çok soğuk
UrbanMom Pamukhanim_ buzdolabına koyun bir şey olmaz bende akşama pizza yapiyorum. Ama ben önden hamurunu mayaladiktan sonra pişirdim sonra malzemeleri dizdim oyle buzdolabına kaldirdim.
Pamukhanim_ UrbanMom bende hamuru önden pişiriyorum aslında oyke yapsam malzemesini yarın koysam öyle olur mu ki baktım az kalmış fark etsem hiç başına gecmezdimn
Niyesordunbucevabi Pamukhanim_ kaşarı en son vermiyor musun canım pişirsen akşam eşin getirince kaşarını versen olmaz mı
Pamukhanim_ Niyesordunbucevabi canım önce tabana koyuyorum ben hiç üzerine denemedim aslında mantıklı öyle de yapabilirim
Niyesordunbucevabi Pamukhanim_ ben çok az tabana koyuyorum pişince çıkarıp en son kaşarı veriyorum eriyor güzel oluyor 🙂