Canım bu yaşadığın gaz sancısı. 2 kere üst üste doğum yaptım. İlkinde ki yaşadığım gaz sancısı ağrısını anlatamam hastane ayağa kalktı. Sol tarafım kısmı felç oldu resmen canlı canlı kesildim gibi ilaçlar kas gevşeticiler işe yaramadı doktor tek çözüm yürüyüş dedi. 2.dığumda da başıma gelecekleri bildiğim için sürekli yürüdüm 2.doğumda epidudal tutmadı ama bebeği emzirmeye çalışırken çıktı doktor bidaha takalım dedi istemedim o yüzden 2.de çok gaz sancım olmadı