Bebegim 4 aylık ve doğduğunda kuvoze girdi küveze girdikten sonra emmedi ve ben 4 ay sonuna kadar sürekli süt sağarak besledim günde bir defa tek mama veriyordum 4 ayın sonunda sütüm kesildi ama buzluğa 3 5 poşet süt atmıştım hala vermeye devam ediyorum günde sadece bir defa içebiliyor dün sağlık ocağına gittim ve aile hekimine artık süt vermediğini söyledim pes etme dedi ısrarcı davran ama yok bebeğim tutmuyor yok işte anne sütü alan bekleri gördüm mama alan bebeklere göre çok daha bağışıklıkları yüksek ve hasta olmuyorlar ben de hocam yok Ne yapabilirim dedim eve geldim strese girdim sanki çocuğuma zehir veriyormuş gibi hissettim suçluluk duygusu içerisine girdim