Ecemtt Sanki onu kullanınca salya yaptı gibi geldi 2bucuk aylık bebeğim başına gelen var mı salya yapıyomu acaba??
nzlkc Ecemtt bebeğimin o aylarda salya artışı olmuştu. O zaman devit kullanıyorduk. Şimdi 3 ay 25 günlük Doktorun önerisiyle wellcare geçtik hala salya var. O yüzden vitaminle ilgisi olduğunu düşünmüyorum.
elmaliturta Ecemtt bende kullandım hiç öyle bir şey olmadı. Ama o aylar zaten salya için normal zamanlar.
minnosum25 Kullanıyoruz ama salya damağı kaşındığı için ve ağız kasları henüz tam gelişmediği için ağzında tutamadgndan oluyor d vitamininden değil