annelife ya ne güzel 65 ler iyi bence 70 te.
Daha fazla zayıflığı da sevmiyorum kendime de yakistiramiyorum hiç :))
Bende suan 72 kilodayım.
72.50 geldim sabah tartıldım.
boyum 168 bu arada senin ?
Ben 86 dan filan geldim bu kiloya, ama yüzüm çökmüş gibi göz altlarım olduğundan koyu olmuş vs geçen gün kv geldi o da çok sıktı canımı çok zayıflamışsın çirkin olmuşsun bilmem ne..
😒