tuc10 ben de merak ediyorum sût arttiriyirmus bir de gaviscon mu ne onu soylediler kullananlar varsa yorum yaparsa guzel olur :)
tuc10 Asyabebek brewers yeast mi yoksa gaviscon mu canım? benim tek göğsümden geliyor fazla ama diğerinden kesildi gibi tamamen alsam diğerini de arttırır mı acaba denemek lazım çok da pahalı:)
Asyabebek tuc10 120 liraya brewer yeast aldım ama ikiye katladı sütümü bilemedim ki doktorum dedi al diye
Papatya90 Bira mayası alın internette satılıyor, keçiboynuzu pekmezi ile karıştırıp yiyin , çok güzel süt yapıyor günde 2-3 kaşık hem de doğal .
Papatya90 https://m.n11.com/bira-mayasi-250-gram-saf-katkisiz-orijinal-aktar-diyari-P218865634?gclid=CjwKCAiAsoviBRAoEiwATm8OYHwrtBpUaqyiArZ3SuLydffwoBP3dPPr809kBB-y2A3OURDEGpt98RoC5xYQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Bira mayası için link ekledim, keçiboynuzu pekmezini marketten almıştım ben, gerçekten faydasını gördüm, tabiki doktorunuza danışın derim, benim bebeğimde süt alerjisi vardı oyüzden diyet yapmıştım çok kilo kaybetmiştim emzirirken, doktorum fazladan kalori aldırabilecek herşeyi yememi öneriyordu benim, her bünye ve her doktor görüşü farklı olabilir oyüzden mutlaka danışın...