Selamlar bebegim 7 aylik oldu 5 aylik tan beri uykusunda donerdi uyanirdi ama bu zamana kadar genelde az olurdu ve uyku ya gecerdi. Su bikacgundur sabaaha kadar donuyor uyaniyor yani O da verimli uyuyamiyor Ben de. Bu kadar sik olmasi bana normal gelmiyor buna nasil bir cozum bulabilirim yanlarda yastiklar var ve elim hep uzerinde