soncahilbukucuu 11,12 arası gece evi süpürüp siliyor evin yalıtımıda kötü. Uyardık arsızlığa vurdu ne var bunda diyor nereye şikayet edebilirim polis çağırsam bısey yaparmı
busraufukilbilge soncahilbukucuu evet polis cagirin direk . Boylesi laftan anlamaz. Ben olsam ber makine actiginda polisi ararim
mamacitaa_ soncahilbukucuu benim üstte öyle yapiyo gece 1′de dyson aciyo okuz gibi sesi var parkeye filan degince
gizememre soncahilbukucuu Allah yardımcınız olsun komşunun da akıl sağlığı yerinde olanına denk gelmek büyük lütuf bence ya gece temizlik nedir be kardeşim
Niyesordunbucevabi soncahilbukucuu Çok terbiyesizce bence insanların hiç birbirine saygısı kalmamış o saatte temizlik mi yapılır çağırın bence de polis
busraufukilbilge soncahilbukucuu ceza yazabilirker , once uyarirlar. Her aksam pis gelirse kadinda usanir belki . Ama seye bakin apartmanda ses yapilmamasi gereken saat araligina kanunda kactam sonra ses yasak , yoksa gelmezler
ftmylm soncahilbukucuu yani uyarırlar en fazla yönetici filan var mı ona söyleseniz apartman kurallarını bilmiyor mu anlamadım ki Allah iyi insanlarla karsilastirsin diye boşuna dua etmiyor büyüklerimiz ya ne var bunda olur mu canım bir keresinde çocuğum toz şekeri dökmüştü saat 22.00’yi biraz geçiyordu komşulardan izin alıp süpürdüm toz şekeri ve bu övünülecek bir şey değil bu ince bir düşünce değil yani bu zaten olması gereken
mamacitaa_ soncahilbukucuu evet of yeni de taşındım üç hafta falan oldu o yüzden tanımıyorum da hiç konuşup etmedim kadınla.
soncahilbukucuu gizememre teşekkürler içten dilekleriniz için kendimizi maddi olarak toplayıp taşınmayı düşünüyoruz
etkafa soncahilbukucuu aynen uğraşılmıyorda onlarla ya çünkü anlayış yok kendi bildiklerini okumaya devam ediyorlar
hunilimomy soncahilbukucuu temizliğe baslar baslamaz arayın polisi kapida gorunce bidaha yapmaz belki terbiyesiz
Minigim38 soncahilbukucuu gece bende temizlik yaparım ama ev süpürmem, gerci supursem de asagimda suriyeliler oturuyor 25 30 cocuk varmis sesten duymazlar ama neyse😅mutfak dolabı vs silerim polisi arayın başka türden anlamazlar
Nikita soncahilbukucuu kızım 18 aylıkken falan süpürmeye yetemiyordum. Eşim eve gelince 6:30-7:00 gibi süpürürdüm. Onda bile komşuma rahatsızlık vermekten çok çekiniyordum
Nikita SevimliHayaletCasper gece 11-12 gibi insanların uyuduğu bir vakit değildi. Zaten onların oturma odası kullanmadığımız bir odaydı. Rahatsız edeceğimizi sanmıyorum ama yine de çekiniyordum.