Bebeğim neredeyse 15 aylık olacak geceleri mız mız artık tükendim. Çığlık çığlığa bi ağlıyor sonrasında gaz çıkarıyor bi sakinleşiyor sonra yine aynı gece beslenmesi vermiyorum sabah 6,30 7 gibi içiyor mama bi.. bi kaç kere mama sonrası kustu ya da şiddetli öğürme sesi duydum. Gündüz hiç bir sorun yok ama gece ben anlamıyorum. Diş desem yakın zamanda çıkaedı. Chatgbt ye sordum reflü olabilir bağırsaklardan kaynaklı olabilir diyor bi de laktoz intoransı vs dedi ben kaç kere alerji testi yaptırmak istedim ama devlete yönlendiriyorlar orda da sıra bulmak ne mümkün. Allah aşkına yaşayan varsa bana yardım etsin.