Nur1805 18 ay atağı, yenidoğan gibi memeye düşkün olurlar. Kendisinin bırakmasını sağlamalısınız, sütünüz de varken ve tam da size ihtiyacı olduğu dönemde, daha azı dişler çıkacak memeler ilaç olacak. Yapmayın derim erkenden bıraktırmayın çok üzüldüm okuyunca.
Ben de tekim, ben de zorlanıyorum ama bebeğimin sağlığı ve psikolojisi için kendisi bırakana kadar emzirmeyi düşünüyorum. Umarım biraz araştırdıktan sonra fikriniz değişir 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻