eceeemmm valla henuz desteği kesmedik, park yataga alıstırmaya calisiyoruz. Gece dalınca yatıyor ama gunduz uykularında 3 kere uyanıyor alıp tekrar yatırıyoruz.
Dun gece ilk defa park yatakta yattı, 20.47 daldı 00.02 uyandı emzik verdim geri daldı, 00.50de uyandı mama verdim. Sonra 2.10/5.30/7.20 seklinde uyandı. Kendi yatagında daha iyi uyuyor sanırım.
Ama bu gece 20.50 daldı 21.45 e kadar 2 kez uyandı derin uykuya geçemedi. Bakalım 3 gün yataga alıstırma, sonra destek kesicez.
Egitmen bekledigimden daha iyi tepki veriyor dedi