Merhaba arkadaşlar. Oğlum neredeyse 9 aylık. Doğdu doğalı hep uyku problemi vardı yenidoğandan bu yana kadar max uyuduğu süre 3 saattir o da 5 günü geçmez.
Hep 2-2,5 saatte bir uyanan bi bebekti geceleri. Mama içip dönüyordu hemen uykuya. 10 gündür çocuğa bir şeyler oldu gece bi uyanıyor 1 saat dönemiyor uykuya. Bi oraya dönüyo bi buraya dönüyo alıyorum sallıyorum yatırıyorum 10 dk sonra aynı şeklilde devam ediyor. Dişi hiç çıkmadı şu sıralar çok beyazlamış şişmiş ama gün içinde huysuzluğu yok, çıktı çıkacak gibi durmuyor.
Gece suan saat 04.06 ben ağlayarak bu postu açıyorum bıktım artık tahammülüm kalmadı . 8. Ay atağı mıdır nedir bu allah aşkına zaten 2 saatte bir uyanıyorduk şimdi bir de uyanıp geri uyuyamıyoruz beynim ağrıyor sinirden.
Pazartesi günü uyku eğitimine başlayacağız umarım bir faydasını görürüm