fundamtlu 4. Ay atağı olma ihtimali çok yüksek. Sizi korkutmak istemiyorum ama ileriki dönemlerde de sürekli ataklar birşeyler oluyor. Büyüdükçe günden güne değişiyorlar. Ama sevginizle kolay anlatırsınız. Sakin olmaya çalışın. Ve birilerinden biraz olsa da destek almaya çalışın. Dinlenmek seni daha iyi hissettirir bebeğine daha sabırlı yaklaşırsın.