ikizannesi2 29 şubatta 32+3de doğum yaptım, ikizlerim küvezde, birinde bağırsak enfeksiyonu varmış ve anne sütünü 1 haftalığına kestiler bu durumu yaşayan var mı?
Omurbuglem ikizannesi2 burnundan beslenir cnm skıntı etme Allahı n izniyle bsy olmaz anne sütünüde snin yedikelrin geçtigi icin kesmişlerdir ennfeksyn kapmasn diye sen sag buzluga at
Smyraa ikizannesi2 çok geçmiş olsun tez zamanda kavuşursunuz inşallah bağırsak enjeksiyonunun durumuna göre 21 günlük antibiyotik tedavisi yapılıyor bu süre içine iyileşmenin durumuna göre de hemen anne sütüne tekrar dönülüyor
ikizannesi2 Omurbuglem işte sadece serumla beslecekmiş midesinin boş kalması lazımmış. İnşallah bi şey olmaz
Gizgiiiz ikizannesi2 Benim bebeğimde mide kanaması geçirmişti 33 haftada doğum yaptım 2 haftaya yakın anne sütü vermediler serumla beslendi sadece
Gizgiiiz ikizannesi2 Şuan hiç bir sıkıntısı yok düzeltilmemiş 11 aylık oldu zaten yaşıtlarını yakaladı çok çabuk büyüyorlar
Minnak_damla ikizannesi2 Canım bizde yaşadık aynı durumu 30 haftalık doğdu kızım hem bağırsak enfeksiyonu hemde ciğerleri gelişmemişti 17 gün entübe kaldı sadece serumla beslendi 40 gün küvezde kaldı korkma onlar çok güçlü bebekler😊 şimdi kızım 8 aylık çok şükür geçicek bu günler sadece biraz sabır ve dua en kısa zamanda alırsın İnşallah yavrunu kucağına☺️
Sevdaaacar Benimde bebeğim 33+2 de doğdu 10 gün yoğun bakımda kaldı göbek enfeksiyonu vardı ama suan 5 buçuk aylık olduk moralini yüksek tut onlar gerçekten çok güçlü allah Acil şifalar versin