Merhaba anneler, Salı günü bebeğimin gaz sancısı vardı eşim iyi gelir diye sıcak su torbası almış tam onu koyduk ki kızımdan bir çığlık sızıntı mı oldu patladı mı bilmiyorum hemen aldık ama maalesef yanmış oldu şuan 2.derece yanık göğüs ile göbek deliği arasındaki yer her gün yanık ünitesine pansumana gidiyoruz ama ben çok endişeliyim başına gelen var mı? Tavsiyeleriniz nelerdir?