blaccat morinah ogretmenanne2024 çok çok gecmıs olsun berbat bısey hanı sümük olsa temızlersın çocuk rahatlar ama bunda ne yapsam nafile Bugün doktora gıttık genız akıntısı var üst solunum yolu enfeksiyonu dedı ılac verdı ve cortair kullanım beş gün dedı bakalım ınsallah iyi gelır
ogretmenanne2024 blaccat geçmiş olsun size de ben de götürdüm viral enfeksiyon geçiriyor ama antibiyotik baslamayalim gerek yok dedi çok şükür düzeldi dünden beri 🫶
blaccat ogretmenanne2024 malesef bızımki devam edıyor yarın çocuk doktoruna gıdıcem bakalım ne dıycek