14 aydır spiralim var havalar soğumaya başladığından beri sürekli kasıklarım ağrıyor böyle ince ince adet sancısı gibi ama o kadar şiddetli değil inceden inceden sızlıyor spiral kasık ağrısı yaptı çıkardım vs yazmışlar ama başına gelen var mı doktora gittim bişey yok diyor gönderiyor ama özellikle üşütünce daha da artıyor bu ağrı