asilsmom_ Bebegim 14 bucuk aylik, emiyor. Yogurt yiyor o da her gun değil, devam sütüne mi başlasam emdigi icin gerek var mi?
Dygosmn1 asilsmom_ ilk oğlumu 14 ayllikken mamadan Dr kes dediği için kestik ve pastörize süt verdim (pişmanım ) yani badem sütü yerine ikinci çocuğuma badem konsantresi muhallebisine vs katıyorum .bence devam sütüne geçin mama olarak . Pardon emiyor diyorsunuz orayı okumamisim kusura bakmayın emiyorsa vermeyin günlük yarım çay bardağı yoğurt vermeye çalışın yoksa tahin badem konsantresi vs verin emiyor ne güzel
aysebb asilsmom_ Ben gerekli görmedim. 23 aylık olana kadar emzirdim. Kesincede birşey vermedim ne devam sütü ne başka süt. Doktora falanda sormadım yani kendim vermeye gerek görmedim
kubrakaradumann Devam sütü şart mı bi yaştan sonra benimde bebeğim 13 aylık olacak ben hiç bilmiyorum nasıl oluyor emiyor sadece mama hiç almadı