Kızlar bebeğim 6,5 aylık ama oturmuyor. Mama sandalyesinde oturuyor, yürüteç gibi zıpzıp var onda da oturup oynuyor ama koltuğa oturttuğum zaman oturmak istemiyor. Tepinip yatar pozisyona geliyor. Oturamadığını düşünmeye başladım ama bilmiyorum. Doktorumuz gelişimi güzel dedi. Böyle olan var mı 🙂↕️