sebur tek sevdiğim yemek türü tavukla olandı. Kırmızı et yemiyorum zaten. Artık tavukta yiyemiyorum 🤦🏻♀️ aldığım gibi buzluğa atıyordum ama artık önümüze gelene kadar kurallara uyuyorlar mı, doğru şekilde taşınıyor mu rafa koyuluyor mu diye düşüne düşüne alamaz oldum 🤦🏻♀️