Şehir hastanesine gidip memnun kaldığınız kadın doğum doktorunuz varmı bayanlar …yeni doğum yaptım şöyle ilerledi durum diyeceğiniz..bide normal doğumu ebeler mi yaptırıyo doktorunuz da giriyomu gelinimiz için soruyorum ilk doğumu ve tecrübesiz bende o hastane hakkında bilgim yok yardımcı olursanız sevinirim…