Aldığıma şimdi pişman oldum kız bunun yanları çok açıkmış yaa E ayak örtüsü de yok havalar da soğudu napıcam bugün dışarı çıkmamız gerekiyordu yenidoğan bebek gibi kundaklsdım resmen en son bu ne ya diye çözdü kendini nasıl koruyacağım soğuktan sizler nasıl kullandınız soğuk aylarda (aracımız yok🥲)