nurrrum mamacitaa_ ekstra birşey yapmayacağım porsiyonlarımı küçültüp ekmeği kesicem inşallah. Bu aralar iştahım o kadar açık ki tüm gün yemesemde gece çok yiyorum
mamacitaa_ nurrrum anladım o şekilde çok iyi veriliyor zateb ben öyle baya dikkat ettim 85 ten 72 ye kadar düştüm 🧿
nurrrum mamacitaa_ ay maşallah ya iyi vermişsinizz. Ben hep başlayıp bir hafta sonra bozuyorum doğumdan sonra böyle oldum 😭
nurrrum Minikcikler00 önemli olan kaçamak olup sürdürebilmek 💃 ben her kaçamakda amannn boşversene ye gitsin deyip başa sarıyorum 😂
Minikcikler00 nurrrum bir ara bende öyleydim asla başlayamıyordum bir başladım biraz geçti bıraktım şimdi tekrar başladım işte 2 hafta oldu😅
nurrrum kameralya ben 171 boyundayım doğuma 92 girdim 81 le çıktım ama sonra ramazanlıkta ben 74 düştüm iyi bir diyet yaptım kızım emmedi 😔 şuan biraz saldım tekrar vermek istiyorum bebeğim 1 yaş 3 aylık
Gul-42 nurrrum evet bende dıyetısyen artı sporla ılerlıyorum dıyetısyenım soyledı hatta corba yerıne ekmegını ye dedı