Sonsuz18 Anneliğin pro max kısmındasınız sanırım. 7.5 aylık bebemle imrenerek okudum😂😂 Şaka bir yana yorgun hissediyorsanız kansızlık olabilir veya vitaminsiz olabilirsiniz. Bir değerlerinize baktırın isterseniz. İyi bir süre çünkü ama valla ben de öyleydim biliyor musunuz ne kadar çok uyursam o kadar halsiz bitkin düşüyordum gerçi bende kansızlık hep var:/