Winner Kızlar bargello parfümde 326 mı daha kalıcı yoksa 110 no mu? Hafif ve meyvesimsi olsun istyorum ayrıca. Ağır koku sevmiyorum. Kullanan varsa eğer, Karar veremedim yardım pleaseeeee🥲
cokbilmismom Winner bargello çok kötü ya ben aldım çok övdü bu instagrammdakiker daha şişenin yarısına gelmeden koku bozuldu değişti bi tuhaf oldu kolonya gibi kokuyor suan