Ilk bebeğim sezeryan ile oldu çok ağrılar yaşadım çok korktum ameliyathaneden .. Ben hep normal doğum hayal etmiştim,yeniden anne olursam sancılarım gelene kadar bekleyip normal doğum yaparim diyorum ama eltim hemşire ve sezeryan sonrası normal doğum tehlikeli diyor..aranizda normal doğum yapan oldumu sezaryan sonrası?