Merhaba kızım 2 yaş 5 aylık ama nerdeyse 5 aydır ağzında sağ tarafında yemekleri biriktiriyor doktora sordum sordum birisinden görmüştür dedi ama yemiyor biriktiriyor sonra öğürüyor çıkarıyor artık sabrımız sınanıyor ne yapmamız lazım destek olabilir misiniz böyle bir sıkıntı yaşıyan var mı