13 yıl antidepresan kullandım, onu kullanırken bile uyku sorunum vardı. Şimdi ilaç kullanmıyorum hamilelikte bıraktım, emzirdiğim için kullanmıyorum şimdi de, papatya çayı vs içiyorum ama uykuya dalmak işkence oluyor resmen, kolum bacağım kasılıyo vücudum karıncalanıyo, kafam susmuyo, paptya çayından daha iyi bi önerisi olan var MÖ ya?