hilalpak Benn. Hemen hemen her sene olurum biyopsi 2 kez şüpheli çıktı özel labaratuara okuttuk iyi çıktı.tıplamda 5 kez biyopsi oldum Kötü çıksa bile hiç korkmayın en basit en zararsız tümör türüdür. Doktorlar bile kanser olursam da tiroit kanseri olayım diyor