Eşim şehir dışında çalışıyor kendi evimde tek kalmaya korktuğum için kv ile yaşıyorum ki eşimde tek kalmama müsaade etmedi. 3 aydır kayınvalide ile aynı dairedeyiz sanki bebeğim benden uzaklaşmış gibi 8 aylık ama beni sevmedigini hisssediyorum kp ile kvnin hep yanında onlara çok alıştı benim yanıma gelmek istemiyor onların yanında saatlerce duruyor hep gülüyor mutlu benim yanıma gelince o kadar mutlu ve huzurlu değil çok üzülüyorum beni sevmiyor mu diye düşünüyorum tabi tahmin edileceği gibi onlar bu durumdan çok mutlular ben çok dert ettim bunu düzlir mi