pasaklisinkukuli Memeyi kestireli 1 yıl oldu 1 haftadır memem agrıyor ve 1 mememden beyax damla damla sıkınca süt geliyor başına gelen var mı (haftaya doktora gidicem)
Mery103 pasaklisinkukuli bende memeden kestikten 1 sene sonra falan mastit olmuştum oğlum sürekli ellediği için hormonlardan kaynaklı olmuş süt gelmedi ama ağrısını çekmiştim