Emeliss Gulsah123 diş gelmiş patlamak üzere calpol verebilirsiniz ağrı yapıyordur jel de kullanabilirsiniz
[silindi] Gulsah123 sanki ucu var gibi elinize sertlik gelmiyor mu hiç biz 7 aylığiz hala yok dr umuzda yok daha dedi olmasada mızmızlık yapabiliyor dr normal diş uzuyor dedi damaklar rahatsızlık veriyormuş
Gulsah123 Deletedmom114 yaa inş çabucak kolaylıkla çıkar sertlik var ama elime bişe gelmiyor çok teşekkür ederim
Gulsah123 Deletedmom114 [url=https://hizliresim.com/1Ksqed][img]https://i.hizliresim.com/1Ksqed.jpg[/img][/url]
ndaras benim oğlumunda aynı böyle şuan ve aşırı mız mız bizde bekliyoruz çıktı çıkacak diye 😌 bir an önce çıkarırlar inşallah ağrısız sızısız🙏🏻
Gulsah123 Emeliss [url=https://hizliresim.com/1Ksqed][img]https://i.hizliresim.com/1Ksqed.jpg[/img][/url]
Aygul90 Benim bebegimde 7 aylık aynı boyle damakları 2 haftadır nerdeyse geceleri aglayarak uyanıyo uyumuyo sürekli kucagımda olmak istıyo beni görmeyince aglıyo çok huzursuz diş dönemi böyle oluyorlarmış seninkininde dişi çıkacaktır
Asafimm Diş geliyorr allah yardimciniz olsun inşaallah ağrisiz sancısız cikrtir hayırlı olsun inci gibi dişleri olsun miniğinn 😍😍
[silindi] Gulsah123 bende aynısı şimdi gördüm çıkmış parmağımı kesip azıcık minnoş dişler sağlıkla gelsin hepsininde