Herkese merhaba, 20 aylık kızım bugün sabahtan hiç bişey yoktu öğlen uykusundan sonra normal yemeğini yedi 1 saat sonra bir kusma bir kusma öyle böyle değil sonra tekrar 1 saat sonra gene aynı şekilde derken 3 kere istifra etti. Ağlıyor ağladıkça kusuyor kustukça ağlıyor ve ağladıkça mahvoldu🤦🏽♀️ doktoru klinik de değildi acile gittik orada da kan almak istediler bir kıyamet koptu çocuğumdan kan da alamadılar bir türlü bizde ağlamaktan artık bayılacak gibi oldu içi geçti Eve geldik. Doktorumuza sabah gidicez ama eve geldiğimiz de ateşi 37,8 di şimdi 38,7 yi falan gördük. Calpol verdim 4 saat sonra tekrar verdim ama düşürmüyor. Sürekli uyuyor ama kucağımda uyuyor yatırdığım an uyanıyor. Kucağımda uyurken de bende rahatsızım biraz benim sıcaklığım da ona geçiyor iyice ateş içinde kalıyor. Elleri kafası yanıyor ama ölçtüğümde de maksimum 38. Başına ılık su bez falan koymak istiyorum onu da tutmuyor ağla ağla ağla kaşık kadar kaldı gözleri söndü artık🤦🏽♀️ ellerinin kafasının sıcaklığı çok ama ölçtüğümüz de ateşi çok yüksek değil. Valla ne yapacağımı şaşırdım kaldım.