Merhaba arkadaşlar. 6 ay 1 haftalık bebeğim var. 5. ayımızın sonlarına doğru doktorumuzun tavsiyesi ile tadımlara başladık. doktorumuz ilk yoğurdu tavsiye etti. Sonra 3 gün kuralı ile ne tattırdıysam yemeğe başladı zaten ilk etapta az az verdiğimiz için sıkıntı yoktu. Ama yaklaşık 1 haftadır sabah kahvaltılarına ara öğünlere vs başladık. ama yedirmekte zorlanıyorum. Mız mızlanıyor yedirirken ağzında biriktiriyor vs... çok zorlamak istemiyorum soğur diye. Kaşığı ilk görünce heyecanlanıp ağzını açıyor ama sonrasında yemek istemiyor. Kaşığı ile dişlerini kaşımak istiyor yemek yemek değil 🤷🏻♀️Ki şimdiye kadar yemek konusunda hevesli gözüküyordu. Yoğurt hariç hiç bir gıdayı severek yemiyor. Başına gelen var mı siz nasıl çareler buldunuz. ? Ne önerirsiniz bana 🤷🏻♀️