mavi6161 Kızlar sizin bebişlerde öyle mi? Bebeğim 18 aylık ama bana aşırı düşkün tuvalete bile gidemiyorum siz düşünün 🤦 Ne yapmalıyım veya ne zaman geçer 🤷
Bebekanneesi mavi6161 bizimde böyleydi şimdi 21 aylık babaya resmen bir yaşıyor üstünü baba değişsin uyutmayi baba yapsın herşeyi baba baba
yavzkus mavi6161 benm oğlumda 16 aylık aynı şekilde öyle galiba 24 saat beni gördüğü için diye düşünüyorum başka kişilerde ilgilense bu sekil olmaz bence
Bebekanneesi mavi6161 ne heyecanı kız bebeğim sevmiyor mu beni psikolojisine girdim terkedilmiş hissediyorum 😂
mavi6161 Bebekanneesi Daha iyi ne güzel kendine zaman ayır, nefes almaya da ihtiyacı oluyor insanın bende o günleri iple çekiyorum 😅😅😅
annesinintatlisi 20 aylık hala öyle, emdiği için muhtemelen. Gece yine uyanıyor babasını gönderiyorum geri uyutsun diye ağlama krizine giriyor. Akşam uyuturken yatağımızda aramızda yatırıyoruz benden pış pış yapmamı istiyor, babasından istiyorum yapmasını babası yaparken ağlıyor ille benim yapmamı istiyor. Bunaltıcı biraz malesef ama 2 yaştan sonra belki babacı olur diye bekliyorum işte 🥲
mavi6161 annesinintatlisi sende aynı dertten muzdarip desene benimki emmiyor mama veriyorum 😅 neyse yakındır heralde babacı dönemler ne bileyim 🤷
Bebekanneesi mavi6161 bu sefer de baba şikayetçi ama çalışıyorum sürekli durmuyor sürekli benimle diye adam da bir nevi haklı dengeli olması daha iyi iki taraf için de
mavi6161 1tosbikinannesiyim 13 aylıkken başladı sonra azalır gibi oldu şuan 18 aylık zirvede diye düşünüyorum 🥲
1tosbikinannesiyim mavi6161 benimde 14 aylık bu ara bi ara ara sarıyor kucağına al diye ama zamanla ne olur bilmiyorum
mavi6161 yavzkus ya aslında kaynanamla bana yakın doğduğundan beri neredeyse hergün görüyorlar ilgileniyorlarda ama ben anlamadım 🤷
mavi6161 Bebekanneesi dengeli evet daha iyi ama biraz da babaya düşerse bana düştüğü günlere sayılır denge sağlanır 😅😅😅