Bebeğim 21 aylık öğlen bir buçuk saat uyku yapıyor şuan da öyle hâlâ,biraz zor dalıyor artık önce iyiydi bir şekilde uyuyor ama akşam en geç 21.30 da yatırırım ama şu sıralar o kadar direniyor ki 22.00-23.00 buluyor uyuması acaba artık öğlen uyutmasam mı daha küçük mü bilemedim yardımcı olur musunuz