lilipuut kız valla yok aşk olsun hiç öyle değil durum psikolojim bozuldu doktor da iyi diyor ama diğer çocuklarım çok tombuldu siz böyle yazınca post attığıma utandım kimi kötü hissettirdiysem özür dilerim oğlum 40 günlüktü götürdüm 6,800 gr dı bu 5,5 oldu hala aynı kilo ve zayıf belki boyundan falandır özür dilerim tekrardan. Bide çevremdekiler zayıf dediler hep o çok etkiledi hiç egolu biri değilim canım ☺️🌸