Merhaba herkese,
Doğum yapalı 2 ay oldu. Hamilelik öncesi kiloma düştüm ama hala eski kot pantolonlarıma veya diğer kıyafetlerime bile giremiyorum hatta trençkotum paltom bile olmuyor. Halbuki aynı kilodayım. Sizde de oldu mu bu durum? Veya geçici midir ? Yoksa vücut artık kalıcı olarak mı değişiyor?