suheyla92 Biraz sacma gelebilir ama cesaret edemedim istanbulda yasiyorum globber ebeveyn kontrollu bisiklet ile otobuse rahat binip inebilir miyiz kullananlar bi el atın. Bebek arabasıyla bile zor bunun tutma yeri yok dogru duzgun o yuzden korktum
cokbilmismom suheyla92 bebek arabası ile aynı zorlukta olur sonuçta onunda frenleri var bas frenine dursun önünde ama otobüse bebek arabasını katlamadan alıyorlar mı İstanbul’da yaşamıyorum küçük şehirdeyim burda minibüs var açık şekilde bebek arabasını yüzde 90o kabul etmiyor o yüzden bisikletlerde binilmez bizim burda.
usenmedimyaptimbirvelet suheyla92 amannn diyim. Ben istanbula gittim gezmeye hem de tek başıma kocam yok bi şey yok globber aldım yanıma. Çünkü bebek arabası benim o zamanlar hantal ve travel sistem olan saçma bir arabaydı globber güya daha pratik geldi bana. Ama istanbul zaten kalabalık otobüse binmeye çalışsan rezillik amaan tövbe ettim istanbula adım atmaya. Veya baston araba tercih ederdim. Zaten eve geldikten sonra koşa koşa baston araba aldım tek elle katlanan hafif. Bence öyle daha rahat edersiniz
suheyla92 Busegr yollar da dumduz degil ki tüm yol cocugu çantasını ve bisikleti taşımak zorunda kalmaktan cok korkuyorum 😂😂
Busegr suheyla92 globberi genel olarak sevip inmek istemezdi benim kızım ama tümsekli yol falan bile görünce insan bir sinir oluyor bebek arabası gibi değil tek avantajı hantal olmaması ve çocukların keyifle binmesi sanırım ya
suheyla92 cokbilmismom açıkken alıyorlar otobus kocaman zaten ve kalabalık olmayan zamanda binicem. Tumsekte bebek arabasının önünü kaldirip gecebiliyoruz ama bisiklette oyle bir şans yok ya o ürkütüyor beni
suheyla92 usenmedimyaptimbirvelet pazar sabah binicem bomboş oluyor otobus ve zaten 3 durak benm derdim tumsekler ve kaldırım:(
butterflyy_ Bende kullanıyorum evet zorluyor biraz yardım eden olmuyor Herkül gibi kucağıma alıp indiriyorum bebek bisikletteyken o yüzden gideceğim zaman metro veya otobüs gün ortasında boşken biniyorum diğer türlü kucağımda tek gidiyoruz
cokbilmismom suheyla92 niye ben kaldırımlara tümseklere önünü kaldırıp geçiyorum sizi ki niye geçmiyor
byzyldz suheyla92 aa niye ben ebeveynin tuttuğu sapı bastırıp her türlü tümsek kaldırım geçiyorum rahat çıkıyor hafif de otobüse de bindik ama oğlumu kucağıma alıp oturdum yoksa onun bisiklette kalması tehlikeli olabilir
suheyla92 cokbilmismom gecmiyo degil denemedim daha yeni aldım tamam o zaman geçiyorsa sorun yok teşekkür ederim içimi rahatlattiniz
cokbilmismom suheyla92 tabi ki geçiyor yoksa kimse kullanmaz ki malum Türkiye normal bir kaldırim yok heryer tümsek 😂