Prensesannesiii38 Duygusal bi çöküş içindeyim bugün annemin göğsünde kitleye rastlandı iyi huyluya benziyor ama 6 ayda bir kontrol edilip kötüye çevirme ihtimali var denmiş 😢
tuayyo Prensesannesiii38 ya canım çok geçmiş olsun umarım kötüye çevirmez ama iyi huyluysa içiniz rahat olsun Işın tedavisiyle onu da yok ediyorlar . Benim annem 10 sene önce meme kanserini atlattı 3. Evreydi iki göğsünde kötü huylu vardı çok fazlalardı . Allaha şükürler olsun ki atlattık . Sadece morel gerekiyor 🙏🏻
defneduruu Prensesannesiii38 bende de vardı iyi huylu 6 aydan 6 aya takip dedi küçülüyor mu diye bakıcaz dedi 1 2 kere gittim kontrole sonra seneliğe çevirdi 3 milimdi kendi kendine kayboldu sonradan amcamın eşinin de iki göğsünde var oda iyi huylu bende çok takmştm o birşey olmaz iyi huyluysa 2 çocuk emzirdim skntı olmadı demişti bende 2.bebeğimi emziriyorm yok oldu çok şükür takip etmek önemli ama kötü düşünmeyin
birannee_ Prensesannesiii38 Aynısı 1 ay önce başıma geldi canım mamografi çekildi sonuç çıkana kadar gece gündüz e nabızda nöbet tuttum sürekli ağladım kanser şüphemiz vardı ablamla ama anneme yansıtmadık hiç babam var ama yok ayrılar annem hem anne hem baba oldu bize Allah korusun bişey olur die kahroldum 1 hafta çok şükür temiz çıktı eb azından kanser deildi kitle çıkmış iyi huylu ilaç tedavisi ve kontrol demiş doktor
ahsenmom24 Prensesannesiii38 benim annemde de çıktı biyopsi yapıldı sonuçlarını bekliyor. Annenize biyopsi filan yaptılar mi inşallah iyi sonuçlar alırız
Prensesannesiii38 tuayyo Çok teşekkür ederim bizde kötüye çevirmesinden korkuyoruz sizede büyük geçmiş olsun 🥺
Prensesannesiii38 birannee_ çok geçmiş olsun sizede.. anneme kötü huyluya çevirebilir gibi görünüyor 6 ayda bir kontrol demiş
Prensesannesiii38 ahsenmom24 Sizede geçmiş olsun Allah korktuğunuza uğratmasın.. hayır henüz biyopsi felan dememiş küçük bi devlet hastanesinde öğrendi annem özellere gidip fikir alıcak
ozdenizzz Prensesannesiii38 ihmal etmeyin aman ne olur hiç aksatmasın kontrollerini siz de bu sıra da kontrollerinizi yaptırın şifalar diliyorum annenizin de ellerinden öpüyorum ♥️
mamabear_ Prensesannesiii38 hiç üzülmeyin benim annemde de rutin kontrolde çıktı. Hemen kemoterapiye başlandı. Küçülünce de ameliyat oldu. Erken teşhis çok önemli ve prognozu en iyi kanser türlerinden biri