
Kızlar oğlum şuan 9 aylık. Son 2 aydır yanağı bu şekilde.
1,5-2 aylıktan beri yanağında kırmızı böyle yuvarlak şekildeydi. Bi çıkıp bi kayboluyordu. Doktor sürekli normal 1 yaşına kadar geçer dedi. Ama 2 aydır geçmiyor artık ve daha da arttı. Yaşayan var mı? Büyük ihtimalle kortizonlu krem yazar gidince. Onu kullanmadan önce sizin kullanıp faydasını gördüğünüz birşey oldu mu?