Ben de 7-7,5 arası verdim diye hatırlıyorum. Somon ile başladım airfry da pişirme kağıdına koyup pişirdim böylece yağlarını da topladım verirken yağıyla birlikte ezip verdim 💐 ıspanak ta aynı zamanlardan beri veriyorum sadece ikinci güne bırakmıyorum pişirdiğim gün yedirip kalanı atıyorum