seviim35 Kızlar İzmirde yaşıyorum ve güvenilir gözümün arkada kalmayacağı bir kadın doğum doktoru arıyorum hastane ve doktor önerilerinizi yazarsanız sevinirimm
maygirl seviim35 Egepol’de Gülsün Hanım çok sevecen ilgili heran ulaşılabilen cevapsız bırakmayan bi doktordu.çok memnun kalmıştım.
Gokturkmom seviim35 Egepol Bülent Turgut Ay çok çok memnun kaldim bidaha hamile olsam doğum yapsam yine doktorumu seçerdim 🙈💛Çok pozitif bir doktor her anlamda içimi rahatlatıyordu.
50krsvertirreekk seviim35 ay tabii ki de karataş hastanesi Arzu Değirmenci Akar 🥰🥰🥰 canım doktorum çok memnun kalırsınız tam bi anne şefkati var kendisinde pozitif güler yüzlü anlayışlı çok severim ❤️👌🏻
seviim35 50krsvertirreekk Ben ilk doğumumu Aysel hanımda yapmıştım ama şuan daha iyisi varmıdır diye arayış içindeyim canım
busradurukilic seviim35 bazekol de irfan bey ve sadık bey var ikiside işlerinde çok iyiler çok başarılar irfan bey benim doktorum. Sadık bey instagram da aktif. O da irfan beyin arkdaşı.
zeynep1401 Kesinlikle egepol ve Ümit Hanım derim hamileligimin başından doğuma kadar takipliydim doğumumda çok güzel geçti ve kendisi çok bilgili, ilgili ve tatlı bi doktor bir daha hamile kalsam gözüm kapalı giderim Ümit Arslan Nayki
seviim35 zeynep1401 Bende ilk doğumumu Karataşta yapmıştım aslında doktorum çok iyiydi ama doğum sırasında ameliyathaneye sinirli girmişti oradaki asistanlara sanırım bağırdı ve bu beni çok tedirgin etmişti o yüzden bende başka bir hastane ve doktor arayışına girdim
zeynep1401 seviim35 benim doktorum çok tatlı bi kadın dı hep pozitif di doğumda da aynı şekilde hep motivasyonumu yüksek tuttu sayesinde çok güzel bi doğum oldu kendisini ziyarete hala giderim. hastane, ebe ve hemşirelerde çok iyiydi tavsiye ederim kesinlikle hem doktorumu hem hastaneyi
damlaozzz seviim35 Egepol Gökalp Tokaç kendisini çok sevmiştik hamilelik sürecimde. çok babacan bir doktordur tavsiye ederim tekrar hamile kalsam hiç düşünmeden kendisine giderim