Herkese Merhabalar. 2ay 7 günlük bir oğlum var. Sezeryan ile doğum yaptım. En başından beri sütüm azdı ve arttıramadım. Bu yüzden de meme ve mama beraber devam ediyorduk. Ancak son 2 gündür oğlum meme vermeye çalıştığımda çığlık kıyamet ağlıyor. Meme emmeden mama vermeyeyim, aç kalınca mecburen meme emer dedim ama maalesef emmiyor ve sürekli ağlıyor doğal olarak aç olduğu için. Memeyi reddediyor anladığım. Ama henüz çok erken ve bu beni çok üzüyor. Oysa ki ben bebeğimi emzirerek büyüteceğim hayalini kuruyordum. Bana ne tavsiye edersiniz, daha önce benzer sorunu yaşayan ve çözüm bulabilen var mı aranızda? :(