sonnenblume Merhaba, 6 ay 10 günlük erkek bebeğim var. Sol omzunu hafif kaldırıp başını sola meyilli tutuyor. Sürekli değil ama sık sık yapıyor. Doktor kontrolünde soracağım doktorumuza fakat deneyimi olan var mı merak ettim 🙏🏻
cnhavva sonnenblume belki oturmaya calisirken dengesini korumaya calistigi için yapiyo olabilir mi bedenlerini yavaş yavaş taniyip kullanmaya alisicaklar ya o tarz biseydir belki
sonnenblume suheyla92 bebeğim doğduğundan beri aslında kafasını bir sağa bir sola yatırıyordum ama sonra kendi hareket ettirmeye başlayınca hep sağa yatırdı. Sağ tarafta hafif düzleşme oldu. Doktorumuzda söyledi dikkat edin sola yatırmaya çalışın diye. Ben gerçekten çok çabaladım sola yatsın diye hatta takip ettim hep biraz sağa biraz sola diye. Şimdi iki tarafı da kendisi güzel kullanıyor ama sanki ara ara sola daha meyilli duruyor. Destekli oturmaya başladıkça fark ettim aslında. Öncesinde bu kadar belirgin değildi
sonnenblume suheyla92 evet baktım şimdi de aslında öyle gibi ama bizde ağrı vs yok ve o kadar net değil. Sık sık bunu yapıyor ama düz de tutabiliyor. Baya araştırdım. Yarın birkaç egzersiz yapacağım teşekkür ederim 🙏🏻 doktor randevumuzu öne çekeceğiz artık
sonnenblume cnhavva ben de hep onu umut ettim fotoğraflarına bakıyorum sürekli ama yatarken de yapıyor bunu 😢 umarım düzelecek bir şeydir.
cnhavva sonnenblume insaAllah öyledir benim bebegim hep sağa yatardı kafası yamuktu öylesi rahatına geliyodu galiba doktorum doger taraftaki kasları geliştirmesi için sırt üstü yatırıp kafasını bastırıp bırak diyodu ama sen düz de duruyo arada öyle yapiyo diyosun kulağında mı rahatsız eden bisey varda başını eğiyo acaba