yaseminim Hamilelik boyunca hiç sigara içmedim şuan bebeğim bir aylık olucak bir kaç tane içmeye başladm çok zararı varmıdır bebeğe Kullanan varmı bu süreçte
bossmomm yaseminim ben günde en fazla 2 tane içiyorum. Zararı olmaz diye düşünüyorum ama bebeğim doğmuşken ilk aylarda içmiyordum. Çünkü hep yanındaydım
tazebiirannee yaseminim illa ki zararı var ama engel olamıyosanız 1 tane için bende emziriyorum 5 aylık bebeğim günde 1 tane içiyorum
yaseminim bossmomm şuan kaç aylık peki bende hep yanındayım ama elimi yüzümü yıkayıp dişlerim li fircalayip öyle gidiyorum yanina
Japonummm 1 adet bile içseniz sütünüzzden bebeğe geçiyor hatta kıyafetinizden,teninizden ,nefesinizden ,saçınızından .